divendres, 24 de novembre del 2006

Call of Duty Black Ops II

(SIMULACIÓ D'UN CAS DE TRASTORN ANTISOCIAL DE LA PERSONALITAT)

Per fi he aconseguit diners per poder-me comprar aquest joc que portava tant de temps esperant. Sóc molt fanàtica d'aquesta saga, i gairebé cada any treuen un joc nou, tot i que la jugabilitat és similar, sempre m'agrada arribar al màxim nivell de cada joc.


Quan surt un joc nou, em passo dia i nit jugant, només paro per menjar, dormir o anar al lavabo. I això fins que em passo tot el joc, o me'n canso. Però poden passar sis mesos ben bons. M'encanten aquests jocs de guerra. Em sento tan bé quan aconsegueixo quedar la jugadora amb més puntuació a cada partida. I ric molt quan mato algú i sento com es queixen, amb impotència. He de dir que sóc molt bona. 

Marxo que tinc moltíssimes ganes de probar-lo. Es possible que no torni a escriure res en alguns dies.

0 INTENTOS:

Publica un comentari a l'entrada

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...