diumenge, 19 de novembre del 2006

Salva't a tu i deixa que els altres pateixin

(SIMULACIÓ D'UN CAS DE TRASTORN ANTISOCIAL DE LA PERSONALITAT)

Em fa molta ràbia la gent que es posa a demanar a les portes dels supermercats, crec que són gent que no mereix ni viure. No fotem, jo tampoc tinc molts diners, però faig alguna cosa per aconseguir-los, no em quedo parada esperant que passi algú i em doni alguna cosa.

Odio haver d'anar al super, amb tot de gent i nens molestant, que no et deixen passar. Però la vida m'ha ensenyat que més val posar bona cara, fer veure que t'està tot bé, i anar fent. D'aquesta manera t'estalvies moltes coses, com ara anar a correccionals quan ets una adolescent amb un pare que no sap què fer amb tu. Llàstima que m'en vaig adonar quan era massa tard. Pots fer mal de qualsevol manera, però si pegues, et tanquen. Conclusió: he d'evitar fer mal físic a les persones si em vull mantenir fora de la presó i sense problemes, encara que tingui ganes de matar-los a tots. Però algun dia explotaré i mataré algú de veritat, sense importar-me el que passi després, ho sé. 

Bé, la qüestió és que avui, fora del supermercat, hi havia una associació o alguna cosa semblant, de persones que recollien diners pels malalts de SIDA a l'Àfrica. I la gent els donava diners. Molts diners, en realitat. I m'he preguntat si no podria fer jo una cosa semblant. A veure, segur que els malalts de SIDA de l'Àfrica els importen una merda, i es queden els diners per ells. És el que jo faria. La gent és així d'estúpida: si dius que els diners són per ajudar a les persones desfavorides, tots es moren per posar diners, com si això els fés millors persones.

No sé com no se m'havia acudit abans. Muntar això jo sola pot ser difícil, però no sé qui em podria ajudar. Si li expliqués això a la Laia, per exemple, la meva amiga de tota la vida, em diria que no estic bé del cap (com tantes altres vegades m'ha dit). És ella la que no està bé, està més cega que la gent que dóna diners sense saber ni on van a parar.

0 INTENTOS:

Publica un comentari a l'entrada

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...