dijous, 7 de desembre del 2006

Farta

(SIMULACIÓ D'UN CAS DE TRASTORN ANTISOCIAL DE LA PERSONALITAT)

Porto uns dies sense escriure res perquè estic farta de tot. No m'agrada res, tot és tan monòton i avorrit... Fins i tot m'he cansat del Call of Duty. Normalment no me'n canso tan ràpid, però no sé què em passa, que ja no m'estimula res com abans... Si tingués tan sols una mica de diners per poder fer alguna cosa diferent. Però, què faria? Ara mateix no veig res que pugui fer que em diverteixi... Potser les drogues? Però amb quins diners les compro? On?

La veritat és que moltes vegades m'he plantejat prostituir-me. Total, sóc jove, atractiva, i necessito diners. Si algú m'intenta fer mal, tinc claríssim que el mataria. Si és per defensa pròpia si que pots assassinar, es veu. Potser m'aniria bé i tot... I on he d'anar? No en tinc ni idea, no conec aquest món. Qui em podria ajudar? Segur que si li comentés a la Laia, em tornaria amb la cançoneta de sempre: que si estic boja, que si no sóc conscient dels riscos als que m'exposo... Quins riscos? A mi m'és igual amb qui folli, i segur que guanyaria molts diners. Pobre del que intentés passar-se amb mi. 


Quant més hi penso, més m'atrau la idea. Potser començant per enviar un anuncia a qualsevol diari local en faré prou. Serà que no hi ha pervertits que pagarien per estar amb mi... La Laia treballa moltes hores, i tinc les claus del seu pis, podria fer venir els clients allà mentre ella no hi sigui. No ho sabrà mai.

M'hauré de fer algunes fotos. Em sembla que el meu pare tenia una càmara per alguna banda. Potser no és del tot inútil.

0 INTENTOS:

Publica un comentari a l'entrada

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...